Gott och blandat

Den här veckan har gått sååå sakta.. Eller det är ju bara onsdag nu ioförsig men dom senaste dagarna har gått i slowmotion!!

Men iallafall, i fredags kom Felicia och hennes kompis Towe hit från Uppsala. Vi förfestade och åkte till Strömpis och där hade vi en svårslagen kväll, sååå kul! På lördagen åkte dom dock hem och då blev det tomt. Har haft besök varje helg nu sen jag flyttade hit haha.. Mamma kommer dock hit på söndag så detta blir den första helgen som jag får spendera här utan sovsällskap. 

Annars har det inte hänt allt för mycket den senaste tiden. Jag har börjat komma igång med min träning och det känns alldeles för bra. Gymmet ligger bara nedanför backen så jag har inga ursäkter utan kommer nog befinna mig där ett par dagar i veckan kan jag tro.

Nä nu ska jag titta på paradise hotel och äta lite. Måste passa på nu innan 12, imorgon är det nämligen dags för flytande kost hela dagen! Har laddat upp med glass, yoghurt och kvarg. Möms! Kram ♥

 
Allmänt | |
Upp